COUPON CODE: BY18

Retourbeleid

1. Algemene retourbeleid

1.1. Wij vergoeden niet onvoorwaardelijk. U dient de foto's te verstrekken om de problemen zo gedetailleerd mogelijk te bewijzen en we hebben foto's van jurken voor de levering genomen om fraude te vermijden.

1.2. Neem contact op met onze klantenservice om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw product (en) te starten.

1.3. Wij accepteren alleen producten in hun originele staat, en we kunnen geen producten verwerken die teruggestuurd worden zonder onze goedkeuring. Als u een of alle onderdelen van uw bestelling wenst terug te sturen, moet u contact opnemen met de klantenservice bij Contacteer ons en ontvang een formulier "Product retourneren" dat bij uw pakket moet worden opgenomen. Eventuele retourzendingen zonder onze goedkeuring kunnen geen terugbetalingen of uitwisseling krijgen.

1.4. Mis verzonden producten: Nadat we uw verzonden item hebben bevestigd (verzonden item was geen bestelling besteld), zijn wij verantwoordelijk voor het uitwisselen van goederen. U kunt het product ook retourneren en een volledige terugbetaling krijgen.

1.5. Kleurfouten: als de kleur van het ontvangen item niet is wat u heeft besteld, bent u bevoegd om een volledige terugbetaling te krijgen.

1.6. U kunt terugbetaling krijgen voor defecte, beschadigde of onjuist verzonden items, afwijkingen van afwijkingen en kleurafwijkingen, enz.

1.7. Gelieve te begrijpen dat jurken die niet goed passen, maar volgens de door u bestelde specificaties niet kunnen worden geretourneerd of uitgewisseld.

1.8. U mag niet ruilen of terugbetalen voor de situatie van "Alles is goed, maar ik hou er gewoon niet van."

Houd er rekening mee dat we geen teruggekeerde artikelen accepteren door het kleurverschil dat wordt veroorzaakt door uw beeldscherm of de weersomstandigheden.

2. Annuleringsbeleid

We begrijpen dat het een zeer belangrijke opdracht is om een jurk voor uw speciale gelegenheid te bestellen, en ons annuleringsbeleid is gecreëerd met inachtneming hiervan. Het is echter belangrijk om op te merken dat onze jurken op bestelling zijn gemaakt, en zodra het kleedingsproces is begonnen, kunnen de materialen niet worden hergebruikt. Het goede nieuws is dat na het plaatsen van uw bestelling nog tijd voor u is om uw gedachten te veranderen. Voor nadere details, verwijzen wij u naar ons annuleringsbeleid hieronder.

2.1. Onbetaalde bestellingen worden automatisch na 3 dagen geannuleerd. We ontvangen elke dag honderden testorders, die onze leden gebruiken om bepaalde cartinhoud op te geven en de factuur op te slaan voor latere verwijzing.

2.2. Bestellingen die binnen 6 uur na betalingbevestiging zijn geannuleerd, komen in aanmerking voor volledige terugbetaling.

2.3. Bestellingen die 6 tot 12 uur na de bevestiging van de betaling zijn geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling, bestaande uit de volledige verzendkosten en 90% van de aankoopprijs van het product, om de materiaalkosten te dekken.

2.4. Bestellingen geannuleerd 12 tot 24 uur na betaling bevestiging komt in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 70% van de aankoopprijs van het product, om de materiaalkosten en de benodigde arbeidskosten te dekken.

2.5. Bestellingen die meer dan 24 uur na de bevestiging van de betaling zijn geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling (50% van de meeste aankoopprijs, de exacte terugbetaling hangt af van de annuleringstermijn), bestaande uit de volledige verzendkosten.

2.6. Zodra uw bestelling is verzonden, kan het niet langer worden geannuleerd.

2.7. Bestellingen die binnen 72 uur niet worden betaald, worden automatisch door ons systeem geannuleerd.

Als u uw bestelling wilt annuleren, klikt u op Contact om verder te gaan.

3. Terugkeren voor vervanging of terugbetaling

Uw tevredenheid is van groot belang voor ons team. Bij aankomst van uw pakket wordt voorgesteld om te controleren of de jurk is gemaakt volgens uw bestelspecificaties. Probeer je jurk zo snel mogelijk zonder te veranderen, de tags te verwijderen of de jurk te wassen.

Als u terugkomt of rokjes of accessoires uitwisselt, zorg er dan voor dat ze in hun originele omstandigheden zijn. Onbeschadigd, ongewassen, ongewijzigd, onbeschadigd, schoon, zonder lint en haar en met tags intact en bevestigd.

3.1. Defecte, beschadigde of verzonden items

U bent gekwalificeerd om een volledige terugbetaling te krijgen als uw artikelen defect, beschadigd of verkeerd zijn verzonden. Als u van mening bent dat uw goederen tijdens de levering beschadigd zijn, moet u eerst documentatie verkrijgen van de "Bewijs van Schade" van uw leveranciers, die bij uw retourpakket moeten worden opgenomen.

Als u terug wilt betalen, moet u de kosten van verzenden van het product terug naar ons dekken. Na het terugkeren van de jurk zullen we de jurk inspecteren om ervoor te zorgen dat het gebrek onze verantwoordelijkheid is, waarop wij u binnen 16-20 dagen een volledige terugbetaling zullen aanbieden. Als het defect echter binnen het hiervoor genoemde 10% verschil is, kunnen wij u slechts een gedeeltelijke terugbetaling van 20% -50% bieden. Wij hopen dat u het kan begrijpen.

3.2. Maatwerk of montageproblemen

Aangezien al onze jurken zijn gesneden en aangepast, kan de afgewerkte jurk ongeveer een centimeter verschillen in beide richtingen van de gespecificeerde metingen. Om ervoor te zorgen dat uw jurk nog steeds perfect past, hebben onze kleermakers al onze jurken gecreëerd met extra stof in de naden om kleine grootte aanpassingen mogelijk te maken.

3.2.1. Maatafwijking

Als uw jurk grootte afwijkt van de specificaties van uw bestelling met meer dan een centimeter, kunt u vrijblijvend kiezen uit de volgende opties:

U wordt aangemoedigd om een lokale maat te vinden om aanpassingen aan te brengen. In dit geval vergoeden wij u voor maximaal 10% van de productprijs als maatwerkkosten. Als u deze optie kiest, onthoudt u een bon van uw klant aan te vragen, aangezien een kopie van deze moet worden verstrekt bij het verzoek om vergoeding.

U mag de jurk voor gratis wijzigingen terugsturen, maar u moet betalen voor de heen en weer verzending. (Zonder de bevestiging van de klantenservice, accepteren wij uw zaak niet.)

3.2.2. Jurk is de maat die u heeft besteld, maar past niet

Gelieve te begrijpen dat jurken die niet goed passen, maar volgens de door u bestelde specificaties niet kunnen worden geretourneerd of uitgewisseld.

U kunt naar een lokale kleermaker of een professionele naaister gaan om de jurk te herbereiden op eigen kosten.

Houd er rekening mee dat als uw bestelspecificaties te sterk verschillen van de definitieve aanvraag, is het niet mogelijk om opnieuw in te sorteren.

Opmerking: Wij accepteren GEEN retourzendingen of terugbetalingen als de grootte juist is volgens uw eigen bestelgegevens, die eigenlijk in de verkeerde maat worden gemeten. Wij raden u aan om uw maat op maat te maken, maar niet standaard maat te kiezen, en afmetingen door een professionele lokale maat te maken.

3.3. Color Mismatch

De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op onze site wijzigen. Een lichte kleurafwijking van uw jurk en de kleur die op het scherm wordt weergegeven, betekent niet dat de jurk defect of verkeerd is verzonden. Als u echter positief bent dat u het artikel in een verkeerde kleur hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om te zien of een retour of terugbetaling mogelijk is.

Opmerking: Wij accepteren GEEN retourzendingen of terugbetalingen als de kleur juist is volgens uw kleurinformatie op de bestelling. Als u van de kleur die op de foto's is gekomen, kies dan de optie: "Toon als foto", maar niet de kleur die u in uw gedachten beschouwt.

4. Speciaal beleid

4.1. Houd er rekening mee dat items die in onacceptabele staat worden teruggezonden, niet als terugbetalingen worden verwerkt en naar u terugverzonden worden.

4.2. Als uw retourzendingen of terugbetalingen worden geaccepteerd, sturen wij u een retouradres. Ga alsjeblieft niet terug naar onze bedrijfsadressen of adressen op de express '' verzending vanaf '. Onze QC-afdeling controleert de artikelen die u terugstuurt, maar niet de belangrijkste bedrijven, erkende winkels of fabrieken. Als u terugkeert naar een verkeerd adres, wordt het item terug naar u verzonden.

4.3. Als u de "Rush Order" op onze site kiest, wordt de Rush Order Fee niet terugbetaald.

4.4. Klanten dragen de vracht van retourzendingen wanneer retourzendingen, uitwisselingen of terugbetalingen worden geaccepteerd.

4.5. Alle PayPal-betalingen kunnen alleen via PayPal worden terugbetaald. Alle creditcardbetalingen worden alleen terugbetaald op de originele creditcard.

4.6. Let op, op maat gemaakte jurken kunnen niet zo 100% hetzelfde zijn als het ene model draagt.

5. Terugkeerproces

5.1. Dien binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourverzoek in bij onze klantenservice. Gelieve een toelichting en foto's te vermelden met vermelding van de reden voor uw terugkeer.

Houd er rekening mee dat retourzendingen niet worden geaccepteerd zonder voorafgaande goedkeuring van onze klantenservice.

5.2. Zodra onze klantenservice uw aanvraag heeft geaccepteerd, geven wij u retouradres en een retourformulier voor product in, die bij uw retourformulier ingevuld moet worden. Stuur het artikel (en) door uw lokale postkantoor binnen 3-5 werkdagen nadat u het formulier hebt ontvangen. Sluit het product retourformulier in met uw retourneren. Gebruik alsjeblieft geen koerierbureau zoals UPS, DHL of FedEx om het pakket te retourneren, omdat we niet voor de aangepaste vergoeding betalen die zouden kunnen veroorzaken.

5.3. Eenmaal in onze faciliteit ontvangen, wordt uw retourzending binnen 24 uur verwerkt. Zodra uw terugkeer is bevestigd en geïnspecteerd, geef maximaal twee factuurcycli toe, zodat het op uw account kan worden gecrediteerd.