COUPON CODE: BY18

Veelgestelde Vragen

Winkelen


V. Hoe gebruik ik de zoekoptie van uw site?
A. U kunt per kleur, per ontwerper zoeken, per gelegenheid, per jurk type, per prijs of per stijlnummer. U kunt alle categorieën tegelijkertijd zoeken en zelfs sorteren op prijs en populariteit zodra u uw jurken heeft gefilterd.

V. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de juiste maat besteld?
A. Vergelijk uw unieke metingen met de groottekaart van Bonnyin en meetgids. Door "Aangepast formaat" te selecteren, wordt uw jurk persoonlijk aangepast voor uw exacte pasvorm.

V. Kan ik deze jurk in een andere stijl / stof / lengte bestellen?
A. Gelieve te begrijpen dat elke jurk zorgvuldig is aangepast om precies overeen te komen met wat u ziet in de foto's, zodat we helaas de stof / lengte niet kunnen aanpassen. Momenteel zijn de twee aanvaardbare veranderingen de treinen te verwijderen en spaghettibandjes te voegen, alleen voor jurken met eenvoudige ontwerpen.

V. Hoe plaat ik een bestelling?
A. Zodra u het artikel vindt dat u geïnteresseerd bent, klik erop en wordt u naar de productdetails pagina gebracht. Op die pagina kunt u uw maat en kleur selecteren. Zodra u alles heeft wat u nodig heeft, kies gewoon de optie 'Toevoegen aan winkelwagentje' en u kunt op elk moment uitchecken door de kassa te selecteren.

V. Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?
A. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een verwerkings-e-mail waarin u weet dat uw bestelling is ontvangen. Vervolgens ontvangt u een bevestigings email met een geschatte verzenddatum voor uw bestelling. Ten slotte wordt u een verzendings-email verzonden met een volgnummer voor uw pakket.

V. Hoe lang duurt het om mijn bestelling te krijgen?
A. Meestal zal de jurk die u selecteert binnen 1 werkdag verzonden worden (op voorraad / niet inclusief weekends). Er zijn echter enkele uitzonderingen. Lees de beleidspagina voor meer informatie.

V. Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
A. Als u de status van uw bestelling wilt bijhouden, zoals bij uw bestelling, wanneer u uw bestelling ontvangt, of uw bestelling nog is verstuurd, log dan eerst eerst in Mijn account en klik op Mijn bestellingen bij elke Pagina van de website.

V. Hoe lang duurt het om het product te bestellen dat ik bestel?
A.Ontvangstijd is gebaseerd op de aanpassingstijd + levertijd, u vindt ze op de productpagina's 'Verzenden & Beleid'.

V. Zijn er extra kosten verbonden aan de verzending?
A. In sommige gevallen kan uw land van bestemming douanerechten of andere belastingen opleggen. We hebben geen controle over deze kosten, aangezien het douanebeleid veel verschilt van land tot land. Kijk bij uw lokale douanekantoor voor meer informatie. We zullen het pakket in lage waarde markeren, maar we kunnen geen omzetbelasting beloven.

V. Waar kan u naar verzenden?
A. Wij verzenden wereldwijd. Er kunnen bepaalde locaties zijn waar we mogelijk meer informatie nodig hebben om te verzenden naar, maar als zulk een zeldzaam geval zou optreden, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen.

V. Welk type garantie of garantie biedt u op uw producten?
A. Wij verkopen producten die volgens ons van hoge kwaliteit en betrouwbaarheid zijn. Alvorens elke kleding naar onze klanten te verzenden, zullen onze Q & C-medewerkers gedetailleerde controle uitvoeren om de hoge kwaliteit te waarborgen en nooit beschadigde of foutieve goederen uit te sturen.

V. Wat is uw retourbeleid?
A. Klanten moeten contact opnemen met bonnyin.be Klantenservice om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten. Als uw product op een defecte manier komt, verkeerde verzending of kleurfout, bent u bevoegd om een volledige terugbetaling te krijgen. Echter, als het item niet defect is of overeenkomt met de grootte die u heeft besteld, maar niet past, let erop dat wij uw geretourneerde item niet accepteren.

V. Hoeveel kost de verzendkosten?
A. De verzendkosten zijn 25 dollar per order.

 

Betaling


V. Welke betalingsmethoden accepteert u momenteel?
A. Wij accepteren momenteel betaling via Credit Card online of Western Union.

V. Wanneer wordt mijn creditcard in rekening gebracht?
A. Uw kaart wordt niet in rekening gebracht totdat we uw bestelling kunnen vervullen met een bevestigde verzenddatum die voor uw draagdatum staat.

V. Waarom is mijn creditcard geweigerd?
A. Er zijn een paar redenen waarom uw creditcard geweigerd zou zijn: de cijfers kunnen onjuist zijn getypt, uw bank kan een limiet hebben op de aankoopbedragen, of er kan een beveiligingsfunctie op uw kaart zijn waardoor het niet kan worden gebruikt Van uw staat of land.

 

Overige


V. Wat als ik een jurk wil hebben in een kleur die niet staat vermeld?
A. De kleuren die we op de productdetailpagina vermelden zijn de enige kleuren waarin die stijlkleding wordt geproduceerd.

V. Wat als mijn jurk niet beschikbaar is?
A. Als uw jurk niet op voorraad is en om een of andere reden wij niet direct van ons magazijn of de ontwerper kunnen bestellen, zullen wij u op de hoogte stellen en u andere mogelijkheden geven om uit te kiezen of u kunt uw bestelling annuleren. Uw kaart wordt alleen in rekening gebracht als we uw bestelling kunnen nakomen.

Q. Huurt u jurken?
A. Nee, we hebben geen jurken beschikbaar om te huren.

V. Ik zag een item dat ik wilde en nu kan ik het niet vinden?
A. Wanneer een item niet meer voorraad heeft en door de fabrikant wordt gestaakt, wordt deze verwijderd van de website, aangezien het niet langer beschikbaar is voor aankoop.

V. Waarom heb je niet geantwoord op mijn e-mail?
A. Met het hoge volume e-mails ontvangen tijdens het seizoen kan het 24-72 uur duren voor een antwoord. Zorg er ook voor dat u ons e-mailadres heeft toegevoegd aan uw lijst met adressen om e-mails te accepteren. Onze reactie zou in uw junk-map kunnen zijn geplaatst als we niet op die lijst staan.

V. Wat als mijn factuur- en verzendadressen verschillend zijn?
A. Dit kan het proces van uw bestelling vertragen en uw bestelling zal naar onze fraudebeschermingsafdeling moeten gaan en meer informatie van de klant is meestal nodig om door te gaan.

V. Hoe kan ik contact met u opnemen?
A. Raadpleeg onze winkelinfo pagina voor al onze contactgegevens.

V. Is de informatie die ik via het internet stuurt, veilig?
A. Al de informatie die u via onze website verstuurt, is strikt vertrouwelijk en wordt beveiligd door onze SSL-gecertificeerde website via de industrieën die de meeste krachtige encryptieverzekeringen hebben. Eventuele andere informatie, zoals e-mail, is strikt vertrouwelijk en zal niet worden gebruikt of gegeven aan een derde partij. Zie ons privacybeleid voor meer informatie.